Kampanya 1

Kampanya 1
EC English'den Amerika ve İngiltere'de müthiş fırsat!

Kampanya 2

Kampanya 2
LSC Kanada/EC okulları Türk öğrencilere özel fiyatlarla!

Kampanya 3

Kampanya 3
Language Studies International ile 3 kıta 6 ülke!

Öğrenciler ne diyor?

Öğrenciler ne diyor?
Gamze'den CDS'ye mektup var

Düğün dediğin kampanyalı olur!!!

29 Nisan 2011 Cuma


Kaplan International College Royal Wedding'e özel bir kampanya yaptı.

26 Nisan - 2 Mayıs tarihleri arasında 2011 yılı için İngiltere'deki Kaplan okullarından herhangi birine yapacağınız kayıtlarda kayıt ücreti va havalanı transfer ücreti alınmayacak.

Onlar ermiş muradına, bu kampanya ile siz çıkın kerevetine.

Kaplan International College hakkında ayrıntılı bilgi için tıklayın...

Ayrıntılar için CDS Danışmanları ile bağlantıya geçin.

1 comments:

asyMMetry dedi ki...

Keşke geçen seneyi Ingiltere'de okusaydım. O zaman belki de bu düğün olmayacak, William'la benimki olacaktı. Neyse geride hala 1 prens var. Eylül'de İskoçya'dayım. Yandan yandan yanaşıyorum. Prens olmazsa döndüğümde alır yürürüm elimdeki diplomayla diyorum. Maceraya gelmek isteyen olursa ben, benden beklendiği üzere face'den buldum okulu. http://www.facebook.com/ukegitimvekayitturu

2 Mayıs 2011 00:26

Yorum Gönder