Kampanya 1

Kampanya 1
EC English'den Amerika ve İngiltere'de müthiş fırsat!

Kampanya 2

Kampanya 2
LSC Kanada/EC okulları Türk öğrencilere özel fiyatlarla!

Kampanya 3

Kampanya 3
Language Studies International ile 3 kıta 6 ülke!

Öğrenciler ne diyor?

Öğrenciler ne diyor?
Gamze'den CDS'ye mektup var

Kariyer odaklı eğitim için Dublin Business School

31 Ağustos 2011 Çarşamba

İrlanda’nın en büyük işletme okullarından biri olan Dublin Business School (DBS), önlisans, lisans, yüksek lisans ve profesyonel düzeyde eğitim hizmetleri verir.

1975 yılında muhasebe ve işletme programları veren bir akşam okulu olarak kurulan, sonraki yıllarda kariyer eğitimleri veren bir kuruluşa dönüşen DBS, 1989 yılında ilk üniversite öğrencilerini bünyesine katmış ve bugünkü haline ulaşmıştır.


2003 yılında, dünyanın önde gelen eğitim kurumlarından Kaplan Inc. ailesine dahil olan DBS, verdiği kaliteli eğitim ile öğrencilerini uluslararası başarılar elde eden profesyonellere dönüştürür.


Neden Dublin Business School?

  • 9.000 öğrencisi ile İrlanda’nın lider yüksek öğretim kurumları arasında
  • 37 ülkedeki 600 farklı lokasyonu ile yılda 1 milyon öğrenciye eğitim hizmeti veren Kaplan kurumlarının bir parçası
  • Öğrenci odaklı, esnek ve yenilikçi eğitim tarzı
  • Birçok farklı kurum tarafından akredite edilmiş bir okul
  • Bölümler ve dallar arasında geçiş imkanı
  • Kariyer odaklı eğitim fırsatı
  • Konularında uzman eğitmenler
  • Dublin şehir merkezinde


Hangi programlar var?


Konaklama

Şehir merkezinde yer alan okulun kendine ait yurtları bulunmamakla birlikte, özel yurtlar, daireler, aile yanı konaklama tercihlerinde okul yetkilileri her türlü desteği gösterir, öğrencilerin isteklerine göre gerekli yönlendirmeleri yaparlar.


Öğrenci hayatı

Kaliteli ve zengin bir eğitimin yalnızca derslerle gerçekleşmeyeceğinin bilinciyle, öğrencilerin istek ve ihtiyaçlarını önceliği yapan DBS, okul bünyesindeki öğrenci hizmetleri bölümünde kişisel ve sosyal talepleri karşılmaya yönelik bir ekip hazır bulundurur. Okulda çok sayıda öğrenci toplulukları ve kulüpler bulunur, sosyal etkinlikler okul takvimlerinde düzenli olarak paylaşılır. Ayrıca, danışmanlar her türlü ihtiyaçlarında öğrencilerin yanındadırlar.

0 comments:

Yorum Gönder